Een medewerker van ons klant contact centrum neemt telefonisch contact met u op voor het maken van een afspraak. Wilt u zelf uw afspraak inplannen? Kijk dan op MijnZMC of dit met uw ZD-nummer mogelijk is.
Voor het maken of verzetten van een afspraak kunt u van maandag tot en met vrijdag bellen van 08.00 tot 16.30 uur.
U kunt tot 24 uur van tevoren uw afspraak kosteloos afzeggen; anders brengen we 40 euro in rekening, tenzij u een geldige reden heeft (door uw behandelaar te beoordelen). Zo kan een andere patiënt op dat tijdstip een afspraak krijgen. Wij zijn bereikbaar tijdens kantooruren. Hier vindt u de telefoonnummers en openingstijden van de poliklinieken. Voor afspraken op maandag kunt u uiterlijk vrijdag bellen.
Neem voor een bezoek aan onze polikliniek het volgende mee:
Als u ons ziekenhuis binnenkomt, staan in de hal een aantal ontvangstzuilen. Hier kunt u zich registreren met uw paspoort, id-kaart of rijbewijs. Onze vrijwilligers kunnen u hierbij helpen. Bent u te vroeg, neem dan plaats in de centrale wachtruimte op de begane grond of eerste verdieping. Tien minuten voor uw afspraak mag u doorlopen naar de wachtruimte van de polikliniek. Op de polikliniek meldt u zich aan met uw dagticket. Op het televisiescherm verschijnt het nummer op uw dagticket en het ruimtenummer waar u naartoe mag.
Ja. U heeft altijd een verwijzing nodig van bijvoorbeeld uw huisarts, om ziektekosten te kunnen declareren bij uw zorgverzekeraar. Bezoekt u een specialist in het ziekenhuis zonder verwijzing, dan krijgt u geen vergoeding van de zorgverzekeraar en krijgt u achteraf de rekening thuis gestuurd.
U kunt tot 24 uur van tevoren uw afspraak kosteloos afzeggen; anders brengen we 40 euro in rekening, tenzij u een geldige reden heeft (door uw behandelaar te beoordelen). Zo kan een andere patiënt op dat tijdstip een afspraak krijgen. Wij zijn bereikbaar tijdens kantooruren.
Hier vindt u de telefoonnummers en openingstijden van de poliklinieken. Voor afspraken op maandag kunt u uiterlijk vrijdag bellen.