Home > Tip, complimenten of klacht > Hoe wordt een klacht behandeld?

Hoe wordt een klacht behandeld?

In ons ziekenhuis schenken wij veel aandacht aan de kwaliteit van de zorg. Alle medewerkers doen hun werk zo zorgvuldig mogelijk. Toch zijn fouten of vergissingen niet altijd uit te sluiten.

Wij streven ernaar dat medewerkers daarover openhartig met elkaar kunnen praten, zodat wij van elkaar leren en daardoor fouten in de toekomst kunnen voorkomen. Ook van uw opmerkingen kunnen wij leren.

Om die reden willen wij het graag van u weten als u niet tevreden bent en of u ideeën hebt voor verbetering. Uw klacht wordt door ons gezien als een signaal voor verbetering. Een uitgebreide uitleg over de behandeling van klachten kunt u lezen in onze folder klachtenbehandeling (pdf)

Bezoekadres

Koningin Julianaplein 58
1502 DV Zaandam

Bezoektijden

16.00 - 19.30 uur (gehele week)
11.00 - 12.00 uur (alleen weekend)

© 2024 Zaans Medisch Centrum  - alle rechten voorbehouden | Privacy statement | Cookie verklaring | Responsible disclosure