Home > Inloggen en registreren > Ik heb problemen met inloggen. Wat kan ik doen?

Ik heb problemen met inloggen. Wat kan ik doen?

U kunt eerst de volgende zaken controleren: 

  • U heeft alleen toegang tot MijnZMC als u patiënt bent in het Zaans Medisch Centrum en al een keer in het ziekenhuis bent geweest voor een afspraak of behandeling.
  • Er is iets met uw DigiD. Ga dan naar www.digid.nl voor meer informatie. 
  • Om in te loggen met uw DigiD moet u gebruik maken van een browser die door DigiD wordt ondersteund zoals Firefox, Chrome, Safari of Edge. Mogelijk voldoet uw browser en/of besturingssysteem niet aan de nieuwste minimale eisen om in te loggen met DigiD. Het kan zijn dat u uw computer moet upgraden.
  • We raden u aan Microsoft Edge te gebruiken.

 

Krijgt u de volgende foutmelding te zien?​

Klik dan op home

Als het goed is, kunt u daarna gewoon inloggen of weer verder werken in het portaal. Dit is niet hoe het portaal hoort te werken maar voor nu een tijdelijke oplossing. Wij zijn hard bezig ervoor te zorgen dat u deze foutmelding niet meer te zien krijgt.

Dank voor uw begrip. 

Bezoekadres

Koningin Julianaplein 58
1502 DV Zaandam

Bezoektijden

16.00 - 19.30 uur (gehele week)
11.00 - 12.00 uur (alleen weekend)

© 2025 Zaans Medisch Centrum  - alle rechten voorbehouden | Privacy statement | Cookie verklaring | Responsible disclosure